HTML

Gande

Észrevételek, gondolatok, kérdések egy külföldön szocializálódott szemével, beleértve az ezzel járó stilisztikai és helyesírási hibákat. :)

Friss topikok

Linkblog

Archívum

A pénzéhség vagy a butaság határtalan?

2009.11.17. 12:37 gande

Ma megtudtam hogyan gazdagodhatok meg néhány hét alatt. Illetve én már nem, mert én negatív gondolkodású vagyok. Ezt is megtudtam. Ja, és azt is, hogy én nem fogom semmire sem vinni az életben - ezzel a hozzáállással.

Vállalkozó szellemű polgárainknak és egy teljesen új rendszernek köszönhetően, hamarosan sok-sok milliomossal fog gazdagodni az ország, sok-sok ember megoldást fog találni a pénzügyi problémáira, nem csak a luxusautó tulajdonosok száma fog gombaszerűen növekedni, de hamarosan újabb repülőtereket is kell építeni országszerte a számtalan magánjetek befogadására. Amit természetesen ajándékba kapnak.

Utazás - Internet - Otthoni munka

ezek a varázsszavak. És persze nevek. Nagy nevek. Warren Buffet, Bill Clinton. Az előzőnek állítólag 51 vállalkozása van, többek között 3 network rendszerű.Hogy melyek? Azt már nem tudta az előadó.

Ki nem szeret utazni? Egyszeri 60.000 Forintért kapunk majd egy igazolást (Certificate), amivel 55.000 szálloda közül válogatva eltölthetünk 6 éjszakát egy 5 csillagos szállodába. Igaz - továbbá is nagy nevekkel dobálózva - megtudtam, hiába kérdézném meg a reklámozott Hilton vagy akár a Le Meridian vezetését, hogy elfogadják a Travel Venture International Express igazolását, mivel ez még annyira új, hogy Magyarországon még nem ismerik. A részleteket majd megtudhatom, ha csatlakozom a rendszerhez. De nem is ez a lényeg, mert nekem nem ettől lesz jó.

Nekem attól lesz (lenne) jó, ha találok még legalább kettő balekot, aki szintén talál legalább kettő balekot, aki szintén ..... és akik mind csatlakoznak és befizetik a 275 Dollárt. És ha csoportban összejön a 15 fő, akkor kapnék 500 Dollárt és átkerülnék egy másik csoportba. Ez a csoport már csak olyanokból áll, akik kaptak 500 Dollárt és ha itt is összejön a 15 fő, akkor - na akkor jön a 10.000 Dollár a legfelsőnek. És ő akkor kiválik, illetve alul újra bekerül, újra és újra kapja néhány hetente a 10.000 Dollárt.  Ha sikerül alattam 100 embernek megszereznie a 10.000 Dollárt, akkor választhatok, hogy egy jachtot vagy egy sugárhajtású magánrepülőgépet szeretnék. Persze előtte már megkaptam a luxusautót és a luxusvillát.

A rendszerhez már világszerte 400-500 ezer ember csatlakozott, többek között olyan utazásaikról híres országok, mint India, Nigéria vagy Dél Afrika. A cégnek állítólag Londonban van a székhelye, de utánajárásom szerint nem létezik ilyen cég Angliában és a megadott cím alatt sem található a cég.

Az előadáson rákérdeztem a szerződési feltételekre, de ilyen nem létezik és nem szükséges, máshol sincs (!) - tudtam meg. Továbbá értesültem a többi résztvevőtől, hogy ilyen magamfajta negatív emberek miatt, akiket a részletek érdeklik, tart itt ez az ország.

Érdekes módon a résztvevők kivétel nélkül az MLM világából jöttek, több éves MLM-es múlttal. Csak akkor azt nem értem, hogy miért nem gazdagodtak még meg. De most végre szeretnének meggazdagodni. Mert ez most a tuti. És nem érdekli őket, hogy a lufi hamarosan eldurran. Hogy tudnak ilyen hozzáállással az ismerősei szemébe nézni? Vagy tényleg meg vannak győződve, hogy ez működik? Nem tudom.

A hiszékeny vagy a gondolkodó, óvatos emberek szívták meg az Il Ferrot? 

A pénzen kívül mi szükséges a rendszer működéséhez? Naivitás? Pénzéhség? Butaság? Hideg vér?

21 komment · 1 trackback

Címkék: játék pénz pilótajáték mlm dollár tviexpress travel venture international

A bejegyzés trackback címe:

https://gande.blog.hu/api/trackback/id/tr571531593

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: MLM - Áldás vagy átok? 2009.12.13. 18:11:50

Az elmúlt időszakban megszaporodtak a médiában - főleg a ScienNet körüli történések miatt - az MLM-el foglalkozó cikkek, írások, vélemények. Mind az ellenzők, mind az MLM rendszerek hívei megfogalmazták érveiket.A blog célkitűzése, hogy a szerzői jogok...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.11.19. 14:25:58

ez minden ember regi vagya
munka nelkul penzt szerezni/a szervezoknek sikerul is valoszinu/
szoval ott az ember
300 dollar nem egy vagyon
es hatha most
aki mellettem ul es beszall es lehet lesz sok penze
en mindenrol lemaradok
de mar ezer helyen olvastam, hogy kacsa
de hatha most mukodik
etc etc etc

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.11.19. 15:19:03

Höhö
Én ezt az uttóbbi idoben gyémántuzlettel olvastam. Most is tombol a neten és a hulyék egymást hulyitik
HA nincs jo poszt a homaron azt olvasgatom
www.gyemantuzletonline.com/uzlet

www.wellness-eva.hu/diamond/gyemantuzlet.php

gande 2009.11.19. 15:40:28

@horex:
ne erről a gyémántos cuccosról még nem hallottam. ez is egy ilyen pénzügyi perpetuummobile.

lassan kezdek rájönni, hogy miért nem dolgoznak az emberek *fetreng*

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.11.19. 16:22:56

@gande: Probald ki, tuti buli

Ha lesz idom beregizek, aztán hulyitem őket

Kendan 2009.11.26. 09:20:53

A gyémántügy több éves, a lényege az volt hogy jó drágán "különleges" drágakövet kaptak a befektetők, amit aztán x év múlva ígért hogy visszavásárol a cég y haszonnal. Csak aztán valaki ki akart szállni, nem akartak/tudtak neki fizetni, és feljelentést tett. A rendőrség szakrétője pedig megállapította hogy a "különleges" jelző gagyit takar, és a kövek értéke a töredéke volt a befektetett összegnek...

www.magyarhirlap.hu/pp_hir_nyomtat.php?hir_id=71740

gande 2009.11.26. 10:27:30

@Kendan:

gondolom azon már nem gondolkodtak el az emberek, hogy miből jönne létre a visszavásárlási árnak a garantált összege, ha változnának a piaci viszonyok/árak.

MacTom · http://www.mactom.hu/blog/ 2009.11.27. 13:07:53

Hát itten ez a film elmesél szépen mindent! www.youtube.com/watch?v=Fob-Hb4fLHg
Más: A Sciennet tegnap bukott be
hvg.hu/gazdasag/20091126_Sciennet_ugyvezeto_orizetben_VPoP.aspx
A GEM Lifestyle első embere meg börtönben van ölésért. Leszurta azasszonyt. Összeveszhettek a milliárdokon...
www.spanishgamingnews.com/spain-news/408-mark-campbell-arrested-in-london

gande 2009.11.27. 15:36:17

@MacTom:

a film hatalmas :)

olvastam a híreket. az a kérdés, hogy a többi mikor bukik le?

hererál · http://hulyeemberek.blog.hu/ 2009.11.27. 22:01:08

És tudjátok, ez a legszebb, hogy ŐK csesznek le MINKET a "hülyeségünkért", ahogy az a posztban is szerepel.

Leonard Zelig 2009.11.28. 11:48:08

Az ilyen rendszerek igenis működnek, csak a szíriusz
bolygó 854 milliárd lakóját is be kell vonni, hogy a 456. szinten állóknak is nyereséges legyen. Ez tiszta matematika (plusz kicsi űrtechnológia)

gande 2009.11.28. 12:42:28

@Leonard Zelig:

na akkor biztos az a volt a gond, hogy a szíriusz bolygót nem említették :)

Krajcs · http://uralicowboy.blog.hu 2009.11.29. 13:21:51

Gondolkodom én is egy ilyen rendszer beindításában. Egyszerűen soha nem megy ki a divatból :D

gande 2009.11.29. 18:14:12

@Krajcs:

Itt az új rendszer. És még belépőt sem kell fizetni.
Kimondottan potens férfiak számára lett kifejlesztve.

CSAK NYERNI TUDSZ!!!

Küld el ezt a levelet a 7 legjobb barátodnak. Mielött elküldöd, töröld a felső nevét és alulra írd be a saját nevedet.

Ezek után csomagold be a barátnődet/feleségedet egy dobozba és postán küld el a listán legfelül szereplő személynek. FONTOS!!! Ne felejts el lélegzéshez szükséges lyukakat vágni a dobozra!

Amint a te neved lesz a lista tetején, addigra 823543 nőt kaptál. A statisztika szerint ezek közt lesz 0,5 Miss Svájc, 2,5 modell, 463 vad nimfomán, 3254 mocskos ribanc, legalább 20038 multiorgazmusra képes nő és 40238 bi nő.

Tehát több mint 60000 olyan nőt kapsz, melyek sokkal forróbbak és szexisebbek, mint a jelenlegi unalmas párod.

Miközben ezeket a sorokat írom, a 6 hellyel felettem lévő ember már 823 nőt dugott meg és további 467 doboz várja a háza elött.

Ez most egy EGYEDÜLÁLLÓ LEHETŐSÉG, hogy rendbe hozd a szexuális életedet. Nincs drága vacsorai meghívás, idegesítő anyós.

SIKERGARANCIA! most azonnal kezd el!!!

varvizib 2009.11.29. 23:50:20

Én nagyon örülök annak, hogy utánanéztél a cégnek! Végre egy értelmes ember, aki tények alapján hoz döntéseket!

Én pontosan emiatt nem tartalak sem negatívnak, sem szkeptikusnak, hisz én is megnézem mihez adom a nevem és mibe teszem a pénzem. Átnézem alaposan a cég hátterét, az üzleti feltételeket, a partnereket, jutalékrendszert stb.

Ugyan én hálózatépítő vagyok, de nekem is borsodzik a hátam a sok hülyétől aki úgy ugrik bele valamibe, hogy nem néz utána, terjeszti a hülyeségeit és aztán meg más cégek hitelét rontja. És milyen durva már, hogy olyan cégek is működnek, és nekik hálózatokat szerveznek, akik még papíron sincsenek rendben?!

gande 2009.11.30. 13:54:41

@varvizib:

ha be lett volna jegyezve, akkor sem ugrottam volna bele, mert egyértelmű, hogy pilótajáték. de ez rátett egy lapáttal. és nem értem az embereket. szerinte 2 típus száll be: az egyik nem látja át és naiv. a másik átlátja és reméli, hogy nem nála fog összeomlani a rendszer.

metal · http://electric.blog.hu 2009.12.14. 08:39:35

"A pénzen kívül mi szükséges a rendszer működéséhez? Naivitás? Pénzéhség? Butaság? Hideg vér?"

Hülyeség, és kapzsiság! Amíg lesz olyan ember, akit elhiszi, hogy munka, kezdő tőke nélkül gazdag lesz, addig ezek a cégek menni fognak.

maholnap · http://koklerbroker.blog.hu/ 2010.01.14. 18:41:47

Könnyesre kacagtam magam már a bejegyzésen is, de a tuti nyerő új rendszer rendkívül felkeltette az érdeklődésem. Meg is írtam sms-ben az asszonynak, hogy mérje le magát, mire hazaérek, hogy tudjam, mekkora dobozt szerezzek be neki...

bore_out 2010.02.19. 06:09:07

Ezt tegnap kaptam születésnapi köszöntő gyanánt az IWIW-en. Annnyira mókás volt:

"Szia *****!

Még gyermekkoromból emlékszem rád, hiszen édesanyád osztályfőnököm volt
egy rövid ideig. Azóta sok év telt el....
Sok mindenen átharcoltam már magam.
Számomra is eljött az a nap, amikor rá kellett jönnöm, hogy változtatnom kell!
Ezt úgy hívom: a vadon hívó szava...
Ez két éve történt, az azóta eltelt idő többet hozott nekem bizonyos szempontból,
mint az eddigi életem.
Most tartok ott, hogy szüretelhetem az elmúlt kemény időszak gyümölcsét.
Olyan lehetőséget sodort elém az élet, amilyenre régen vártam.:

- Utazás és turizmus
- Internet
- Otthonról is végezhető üzleti tevékenység
Eme 3 Megatrend ötvözve:
www.tviexpress.com/
A világ 150 országában!

Ezt szeretném NEKED nyújtani szülinapodra. :-)

Szép napot!
******

gande 2010.02.19. 08:28:32

szülinapra??? na szupi.

én is gratulálok neked a szülinapodra és nálam elég ha átutalsz nekem 50 ezret :D:D:D

akinek ilyen barátai vannak, annak nincs szüksége ellenségre :D

carl badog 2010.02.21. 17:13:06

@bore_out: Hogy ez mekkora moslék. Amúgy gratula.
süti beállítások módosítása